şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

büyükler de hasta

with one comment

servisi kaçırdım bugün, uyuyayazmışım, kalktığımda geçti. haftaiçlerinde, “dışarıda” olmayı seviyorum, bana şeyi hatırlatıyor. durakta bekledim ya mesela sabah, benimle birlikte insanlar da karşıdan karşıya geçtiler ya sonra, poğaçanın birini de yedim. işe gitmek için 2 kere minibüse bindim. işe gitmek için minibüse ilk defa binmiş oldum böylece. okula gitmek için binmiştim, o sayılmaz. böyle böyle trajedilerle işte, yaşlanıyoruz.

Written by şenay izne ayrildi

18/01/2011 18:33

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

Bir Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. böyle bi kazağım olsa, mutlu olurdum.

    tezer

    19/01/2011 at 09:49


Bir Cevap Yazın

