şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

osman mı o?

with one comment

ninem yattı, erkenden, osman‘ı izlemeyecek. muz, nar, mandalina aldım bugün eve. dün de döner ısmarlamıştım kendisine, keseme bereket. “en çok hangi torunun seviyorsun” dedim dün, “hepsini de seviyorum” dedi, çok ciddi. “en çok beni sev” dedim, gözlerimi koca koca açıp ellerimi iki yana sallayarak. “tamam ciğerim” dedi, gülerek, en çok beni sevmesini bekliyorum şimdi. ninemle başım dertte yani, ne yapsam bilmiyorum.

Written by şenay izne ayrildi

11/01/2011 18:12

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

Bir Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hah ha, çok gülüyorum ben bu kısacık yazılara, çok eğleniyorum. Ananem evlat ve hatta torun ayırırdı. Sanırım (yok ya, eminim) en çok beni severdi. Güzel kadındı, adaletsizdi tabii, allah rahmet eylesin bir de.

    justine

    11/01/2011 at 18:31


Bir Cevap Yazın

