şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

buradaki güzel kıza

with 8 comments

buradaki güzel kıza zorluk çıkardım. anlasın istedim. önce, “bugün olmaz” dedim, dün. bugünse çilli suratıyla karşımdaydı. üşümüşmüş. “şunu şunu yapmalıyız” dedi “bunu bunu yapabilir miyiz” dedi. nefesi kokuyomuş gibi yaptım, “olmaz” dedim “şunu şunu yaparsak şu olur, bunu bunu yaparsak bu olur” dedim. çillerini kırpıştırdı. anlasın istedim. güzel diye her şeyi elde edebileceğini sanmasındı. ilk defa elinden bir şey gelmemiş gibi hissetti sanırım. çillerini alıp gitti. bu gece rahat uyuyun sevgili çirkinler, acımızı anlaşılır kılıyorum.

Written by şenay izne ayrildi

06/01/2011 17:06

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

8 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. iyi yapmışsın sahip, güzel kızlara her daim hadleri bildirilmeli.

    pass

    06/01/2011 at 19:40

  2. Yine çok iyi, muhteşem, kısa, çarpıcı! Acı şimdi daha anlaşılır, Güzellik Hırsızları’nda oduğu gibi.

    justine

    07/01/2011 at 13:53

  3. teşekkürler, çirkin desteğini hissetmek güzel.

    şenay izne ayrıldı

    07/01/2011 at 17:02

  4. ‘güzel diye çoğu her şeyi elde edebileceğini bilsin ama güzelliğini kullanmasın’ benim yorumum.

    kris

    08/01/2011 at 18:32

  5. hiç bi şey anlamadım, açıkcası.

    şenay izne ayrıldı

    08/01/2011 at 18:53

  6. orada olsam, “oradaki güzel kız’ı teselli eden adam” olurdum /bu hiç de dürüstçe olmaz mı? pehh!/; ‘olur böyle şeyler’ derdim, ‘hadi gel birer kahve içelim’ derdim’, ‘yüzünün çilleri’ derdim. derdim de derdim.

    m.

    09/01/2011 at 16:42

  7. davamıza ihanet etmiş olurdun sevgili fikirtepeli, adanalı m. (oralarda bir yerlerdeymişsin ha)

    şenay izne ayrıldı

    09/01/2011 at 19:13

  8. şimdiden davamıza (davamız?!) ihanet etmiş gibi hissediyorum;) bunu söylerken utanmam gerekiyor mu bilemedim ama güzel bir kadın görünce dibim düşüyor, bu da benim zayıf karnım.

    ‘fikirtepe’liyi -hem iltifat olarak da- kabul edebilirim, adana’dan ise sadece yolum geçmişti ve henüz a ile başlayan şehirleri(adana, antalya, ankara…) sevmiyorum.

    m.

    09/01/2011 at 20:10


Bir Cevap Yazın

