şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

cicim ailem

with 5 comments

heyy, halam geldi ve babam da geldi. babam batıdan, babaocağından yani, halam da doğudan, geçici ikametgahından yani, ortada buluştular. burada yani. halam göbeğimi elleyip zayıfladığımı söyledi, sonra bana bakacağını ve tekrar şişko olacağımı ki bence yalan, çünkü tekrar gitmek zorunda. kendime bakabilmeliyim. birisi beni şişko edecekse o kendim olmalıyım. babam da saçlarımın uzadığını söyledi, öne doğru getirmekle yana doğru taramak arasında zorlandığımı anlattım. kestirmemi önerdi. böyle basit çözümleriyle işte içeride oturuyorlar şimdi. heyyy, bugün dünyada çok güzel bir gün. bunları tumblr a yazamazdım.

Written by şenay izne ayrildi

14/12/2010 19:04

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

5 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. tumblr herşeye yetmiyor.

    pass

    14/12/2010 at 19:51

  2. iki tane cep telefonu olanlar gibin oldum, sevgilihattı ve işhattı. wordpress te çok eski kaldı ama ilk göz ağrımız ne de olsa. atılmıyor.

  3. Hey,
    yazmasam, daha önce konuşmasak bile takipteyim. Güzel günler kolay kolay bulunmuyor, sevindim. Ve “bozbüyü” yazısına bayılmıştım!

    justine

    14/12/2010 at 20:23

  4. heey, beğenmenize sevindim. arkadaşlarınıza benden bahsedebilir misiniz?

  5. Hah ha ne şirinsiniz, tabii bahsederim hatta bahsetmekle bile kalmam elimde “şenay izne ayrıldı” döviziyle dolaşırım sokakta.
    Tek sorun, fazla arkadaşım yok:p

    justine

    15/12/2010 at 20:08


Bir Cevap Yazın

