şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

boz büyü

with 4 comments

11 mart 2005 de şöyle yazmışım hafif‘te: “senin ismin şenay mı, izne mi ayrildin, ne zaman iş başı gibi laga+lugalara son vermek amacındayım. şimdi, zamanında, eskiden, çok eskiden, birisi bi mektubunda birisinin otobüste birisine “şenay izne ayrıldı” dediğini bana yazmasıyla başladı herşey. bundan gerisi benim özelim olur, lütfen. kime ne o birisinden ve bana ne maksatla mektubunda böyle şeyler yazdığından dii mi ama?” . bir düşü bozmak pahasına, yanlış anlaşılmalar ve şimşekleri üzerine çekmeler. kötü hissediyorum şu an, cin’den bir yudum. söz verdiğim yerde olamadım, amsikgötbok gibi, daha kötü. koşa koşa gelip bunları yazmak da cabası. belki siz de. yani benim adım şenay değil ki, hiç olmadı ki, kız da değilim üstelik.

Written by şenay izne ayrildi

08/12/2010 20:25

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

4 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. canım ne bozulacak büyü! ne adın şenay diye seviyordum ne de izindesin diye. kızsın diye bile değil. şu bu sebeple seviyordum, onlar hiç değişmez.

    sevgiler çok.

    endiseliperi

    08/12/2010 at 23:59

  2. hem izinde olsan nasil yazacaksin di mi.

    skoer

    09/12/2010 at 07:27

  3. on numarasın sa-hip!

    pass

    09/12/2010 at 17:20

  4. Yine de izne ayrılsan güzel olabilirdi. :)

    seyyarat

    12/12/2010 at 20:44


Bir Cevap Yazın

