şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

şikayet yok ki

with 2 comments

“limon sevmezdim sevmesine, ancak gerekeni ya da istediğimi zararsızca yapabilmek olanağını verseler, başka her türlü zorlamadan kurtarsalar ben de sepetler dolusu limon yiyebilirdim.” ankara da yaşamak / yaşayamamak derken zeno’nun söylediklerini dinlemek. peki ya gerekeni ya da istediğini nasıl bilebilmek?

Written by şenay izne ayrildi

07/12/2010 18:54

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. gerekirlik ve isteği aynı cümlede kullanmışsın, şenay. ne yazık; bir arada hiç olmazlar. gereken, istek duygusundaki şuuru yok eder ve zamanla sen neyi istediğini bilemez olursun. gerekeni her durumda bilirsin. öylesine tatsızdır ki, sen azıcık sevinç, azıcık neşe ithal edip bir lezzet katmak için şöyle üstüne limon sıkarsın. limonu sevdiğinden bile emin değilsindir… her şey acınası bir yanlışlıkla, içinde nedenini bilmediğin bir boşlukla sürer gider.
    umutsuz oldu bu yazdığım ve çözüm de öneremiyorum. çünkü benim zihnimin ileri karakollarında müdahale ekiplerim var. onlar radikal kararlar alırlar ve fakat ne bedel ödemekler… fuckyeah!

    endiseliperi

    08/12/2010 at 11:13

  2. bana da bir tek başınalık ve özgürlük hissi verdi cümle, herhangi bir zorlama olmadan zararsızca olan kısımları. okuman ve yorum yapman bile aydınlatıcı sevgili peri, başım dönüyor şimdi ve değer verdiğini hissedebiliyorum.

    şenay izne ayrıldı

    08/12/2010 at 20:31


Bir Cevap Yazın

