şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

okuyamadıkça

with 4 comments

ian mcewan’ın beton bahçe’sini beğendiğimi paylaşmıştım.  daha sonra sonsuz aşk ‘ı okudum, okumamam için bir sebep yoktu ki, ismi de güzeldi. ama okudukça “bir yere varacak mı bu yazdıkları” demeye başladım, meraktan değil sıkıntıdan. görüntüyü kolayca aklımızda canlandırabiliyorsak bu kadar betimlemeye gerek var mı, sonuçta sene 2010, görmediğimiz çok az şey var kuş beynimizde. neyse efendim, geçen hafta, bir şans daha vermek için cumartesi isimli kitabını aldım ve gerçek şu ki ilk 10 sayfasında hata yaptığımı anladım, delicesine tıp terimleri ile koptukça koptum, çünkü baş karakter bir cerrah. ama durulmadım, dün de beton bahçe’nin filmini izledim ve tahmin edin ne oldu? 46. dakikada o avrupalı durgunluğa, sıkkınlığa daha fazla dayanamadım ve terk ettim filmi. cumartesi ye biraz daha devam edip edemeyeceğime bakıp ian’a bir daha dönüp dönmeyeceğimi karar vereceğim. arz ederim.

Written by şenay izne ayrildi

05/12/2010 11:47

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

4 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. bir de amsterdam’da düello’yu deneyin derim.

    Femme Noir

    07/12/2010 at 19:59

  2. bilemiyorum.

    şenay izne ayrıldı

    08/12/2010 at 20:42

  3. okuyorum kitap bende, şu anda

    mim

    11/12/2010 at 23:12

  4. biraz geç kalınmadı mı sayın mim (ir)?

    şenay izne ayrıdı

    12/12/2010 at 11:15


Bir Cevap Yazın

