şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

kirişi kırmak

with one comment


uçaklar ve gemiler erkekmiş. peki ya trenler? tren istasyonuna kadar, otostop çektim bugün, arap kökenli biri, deutsch post da çalışıyormuş,  durdu. ingilizcesi yoktu, ama bir şekilde konuştu konuştu konuştu, sigara üstüne sigara içti, bana da uzattı, aldım “sonra yakarım” dedim, sonunda hiçbir şeyden korkmayan bir insanımdır, o da her şeyi anlayışla karşılayan bir erkektir. arabadaki paketleri gösterdi, önce wuppertal a sonra solingen e gidecek, ninesi arapmış, buraları sevmiş, sigara üstüne sigara içmesine rağmen fitmiş. hayatının bundan sonrasında kendisini işine adayacağından bahsetti. her şey gözünde o kadar ufakmış ki, olmasa da olurlarmış artık. yani ufak olan bir şey için de neden rahatsız olsunmuş ki, sigara içişi. arabadan inerken “no problem” dedi, elimi sıktı. “gerçekten no problem” diye tekrarladım.

Written by şenay izne ayrildi

30/10/2010 18:15

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

Bir Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. bence de uçaklar kesin erkek. gemiler genç kız, trenler, ama sadece istanbul’a gidenler olgun, anlayışlı, sevgi dolu, görmüş geçirmiş güzel kadınlar olmalı. sabaha kadar dinler seni, tam yerinde lafa girer. akıl vermez ama sakince konuşur huzur verir, dinlendirir, bazen ninni söyler:)

    ama sen yurtdışı seyâhate çıkınca daha da güzel olmuşsun. bayıldım anlattıklarına:)

    aglea

    30/10/2010 at 18:42


Bir Cevap Yazın

