şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

o oldu, bu oldu

leave a comment »

haftaiçleri, gündüzleri dışarıda olmak bir nimet. öğrenciler, ev hanımları, emekliler birer nimet. yere düşmüştü bazıları, kaldırdım nimetleri, öpüp alnıma değdirdim ve yüksekcene bir yere bıraktım, sevabım büyük. bense işten erken çıkmıştım, kabuklar içinde bir devlet dairesini arıyordum, aklımda üzünç bir iki şey hep vardır: nasıl olacak nasıl olacak nasıl olacak. sonra, bulunca yani, cevabı değil canııımm, daireyi işte, ben şaşırmaktan bıkmıştım, devlet dairesi şaşırtmaktan bıkmamıştı, anlatmayayım o kısmı ama  siz funda arar’ı, çılgın isimli muhabbet kuşunu ve 2010 ile alakası olmayan memurları anlayın. neyse efendim, çok oyalanmadan eve geldim, eve gelmeyi istemiyordum. ama gidecek bir yer de yoktu. esra erol ile yemekteyiz programlarını izledim. alt katta cenaze varmış, sesimi kıstım.

Written by şenay izne ayrildi

13/10/2010 16:22

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

