şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

yabancı sevgis

with 4 comments

heyy, bir ay sonra bugün, yani sizler bağdat caddelerinde meşalelerinizi yakmışken, ben düsselldorfta olabilirim. sevgili amirim beni görev için gönderebileceklerini söyledi, kendisine şükranlarımı sundum. ben ki dışarıları hiç sevmem, ev de ev diye tuttururum, evden çıkmak aklıma bile gelmez. beni göndermeyin de diyemem ki ama, çocuklarıma anlatacak bir şeyim olsa fena mı olur?  hem düsselldorfta kibar insanlarla karşılaşma düşüncesi, ne biliyim city park otelde kahvaltı ve sonra ışıklarda karşıdan karşıyı geçişleri düşününce bir garip olmam, bunları çocuklarıma anlatıyor olmam. küçük insanın yabancı hayranlığına bilmem ki ne demeli.

Written by şenay izne ayrildi

29/09/2010 18:57

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

4 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bu ara uzağa gitmek tek isteğim.

    Femme Noir

    30/09/2010 at 16:05

  2. fortuna düsseldorf. lütfen.

    die toten hosen

    01/10/2010 at 13:39

  3. demek fuar işindesin, şenay:) altstadt’ta benim için de bira iç.

    sevgiler.

    endiseliperi

    05/10/2010 at 14:18

  4. değil aslında sevgili peri, bira için söz verebilirim sanırım.
    sevgiler, çok.

    şenay izne ayrıldı

    05/10/2010 at 19:52


Bir Cevap Yazın

