şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

türk reklamı

with 7 comments

türk reklamı gelsene, alsana. öyle güzelsin ki, türk reklamı, terliği yiyeceksin kafana şimdi, sinirlendirme beni, bela okutma kendine. hem senin öyle akıllı ve komik, yaratıcı mesajların var ki:  direk ve indirek, anlamlı ve anlamsız (ama çokca anlamlı) öyle ki mesajların. k.i. nin reklamı mesela, milyon dolar aldı o reklamdan, askerdeki oğluyla konuşabilsin diye bir ana, ahh o güzel reklamda ne de güzel oyuncular. allahhımm, ben bu kadar çalışmayla bu kadar kazanırken bu insanlar, bu ucuzluk. sinirleniyor, diyemiyor ve kendimi bişey sanıyor.

Written by şenay izne ayrildi

21/08/2010 21:56

kriptomani kategorisinde yayınlandı

7 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hepsine katlanıyorum da 11880 ve 11818 ı ıh. Asla.

    seyyarat

    22/08/2010 at 20:22

  2. Geçenlerde biz de tv izlerken benzer bir hesap yaptık. Bizde icap nöbeti diye bir şey oluyor, acile branşının vakası gelirse kalkıp gidip muayenesini yapıyorsun. Biz çok gitmiyoruz ama mesela ortopedist bir arkadaş gecede 2-3 kez gidebiliyor acile. Diyelim ki ortopedistsin, gece 3’te telefon çaldı, vaka gelmiş, bazen gidip o vakayla 3-4 saat uğraşıyorsun, ücreti ne peki? 30 milyon kadar bişey. İnsanlar cips içinden hüpletilip yüzbinlerce euro kazanıyor bir yandan, gel de sinirlenme..

    Femme Noir

    23/08/2010 at 06:25

  3. seyyarat, o reklam bi yerde amacına ulaşmış olduğu için benim açıman kabul edilebilir. ama mesela turkcell in tavuğunun bir mantığı var mı (kampanya yumurtlayan tavuk)?
    evet, femme noir, demek istediği tam da bu,emeği küçümsediğimden değil, sadece karşılığı bu olmasın.

    şenay izne ayrıldı

    24/08/2010 at 16:07

  4. türk reklamlarının çogu rezalet ama güüzel olanlarda dünya kalitesini geçre

    Reklam Demir

    25/08/2010 at 14:12

  5. ben geçen yıl başladığında 3g’li reklamlarda mahvoluyordum. yazılan şarkılar, hem melodileri hem sözleriyle rezalet ötesiydi. bazılarında hidayet vardı, oradan hatırlarsınız. vitrinde duran gelinlik giymiş üç kız merak ne güzel şey, ne güzel şey merak derdi. hatırlayınca bile tüylerim ürperdi.
    karşılığında vodafon da tanımadığımız ama belli ki iş dünyasında paralara kavuşmuş adamları uçak kanatlarına çıkartıp oradan ders verdirtmişti.
    tek istisnası, şafak sezer’in kendi reklamlarını taklit ettikleriydi, hele hakkı devrim taklidi.

    yalnız, k.i. burada olsaydı, muhtemelen: sanıldığı gibi milyonları götürmüş değilim, aldım alacağım topu topu 50-100 bin, diyecektir.

    ben o reklamda daha çok aşk/ilişkiler ile ilgili söylenen yalana takmış durumdayım. askerdesiniz, ama tonton anneniz güzeller güzeli hemşireyi teknoloji bahanesine tavlamıştır bile sizin için. ne kolaydır canım bu işler.

    Simon Templar

    25/08/2010 at 23:28

  6. bu arada bir yukarıdaki yorumu yapan reklam bey beni ikna etti, kendi sitesi aracılığıyla bilbordlara yazacağım bundan sonra postlarımı.

    Simon Templar

    25/08/2010 at 23:30

  7. evet, bahsettiğin sms ci şirket, kim o sıralar ünlüyse onu reklamında kullanıyor, belki de bu bir kiç. k.i. nin öyle diyeceğini pek sanmıyorum aslında, ki dese bile o konseptli bir reklam için bu bile fazla.
    reklam bey in yotum yapmasına sevindim. seninki kadar değil tabii.

    şenay izne ayrıldı

    26/08/2010 at 17:33


Bir Cevap Yazın

