şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

iş çıkışında

with 6 comments

 

o ki elmalar yiyiorum her iş çıkışı döneceğim bir yuvada bir kişi ile birlikte durgun bir suya taş atıyorum. halkalar, dalgalar, su sesi. allahım, öleceğimi bilmek bile güzel.  ingmar bergman la aynı gün doğmak kadar güzel.

Written by şenay izne ayrildi

14/07/2010 19:11

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

6 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. ingmar bergman çok, çok tuhaf bir adam. anılarını anlattığı büyülü fener kitabına göz atmıştım da, bildiğin çatlak herifin teki. ama işte burcumuz aynı olsun onunla yine de. seviyoruz, sayıyoruz.

    endiseliperi

    15/07/2010 at 14:29

  2. foodeng

    15/07/2010 at 15:19

  3. ve de çekiniyoruz kendisinden. hakkımızda ne düşünürdü kim bilir?

    şenay izne ayrıldı

    15/07/2010 at 19:26

  4. geç olsun, kutlu olsun doğum günün.

    janus

    16/07/2010 at 23:08

  5. doğumgünün kutlu olsun, yeni geçmiş hem, çok geç kalmış hissetmedim kendimi. ben de baktım şimdi monica lewinsky’yle aynı günde doğmuşum, seninkine bir özendim bir özendim ki sorma..

    Femme Noir

    17/07/2010 at 21:30

  6. teşekkürler ve mersi.

    şenay izne ayrıldı

    18/07/2010 at 12:55


Bir Cevap Yazın

