şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

sevinçler

with 4 comments

yazın ortasında, bozkırın da ortasında memur karıları akşam gezmelerine çıkıyorlar. 2010 yazını taze ev yemekleri ile, balkonda içilen çaylarla ve bıcır bıcır konuşmalarla geçiriyorum. yeni insanlarla tanışıyorum. ellerini sıkıp ismimi söylüyorum. bana bakarken düşünceli olmalarını seviyorum.

Written by şenay izne ayrildi

05/07/2010 18:27

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

4 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. hem memurum hem memur karısıyım

    Femme Noir

    07/07/2010 at 15:25

  2. fikri hür, vicdanı hür, bir de bişeyi daha vardı hür olasın.
    alt aşortman var mı?

    alttire

    10/07/2010 at 23:30

  3. heyy, en sevdiğim iki insandan ses geldi. sevinmek şöyle dursun.

    şenay izne ayrıldı

    14/07/2010 at 18:58

  4. iki nyeterli diildir.

    erhan b

    19/07/2010 at 08:38


Bir Cevap Yazın

