şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

sağlam

with 3 comments

tam teşekkülü bir hastaneden heyet raporu aldım bugün. hayatımda bir ilk, idrar testi için plastik bardağa işemem. sonra ekg. göğsüme, ellerime ve ayak bileğime bir jel sürdüler. ohh, “normal nefes alın” dedi bana hemşire, gerildim, nefes nasıl normal alınırsa, kadıncağız kızdı, normal alamadığım bir nefes.  doktor da sonuçlara bakıp çarpıntım olup olmadığını sordu, var mıydı, yoktu.  dahiliyeci “karından ameliyat oldun mu?” diye , psikiyatr da “akıl sağlığınız yerinde mi?” diye sordu, ikisine de gülümsedim ” herhalde yerindedir” dedim psikiyatra, arka odada kiboş çalıyordu. sağlam yazdı hepsi. 

Written by şenay izne ayrildi

16/06/2010 20:26

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

3 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. ben de baro kaydı için sağlık raporu almaya gitmiştim. boş olan yerleri dolduruyorum; “akıl ve beden sağlığı yerindedir,” yazdım gerekli yere. doktor kızdı, ona biz karar veririz, dedi. tüm evrakı yeniden doldurdum. götürdüm, kendi el yazısı ile “akıl ve beden sağlığı yerindedir,” yazdı. çok teşekkür ettim.

    sağlam olduğum kayıtlarda bu şekilde yer aldı. doktoru kandırmış hissediyorum yine de. yemin ederim. öyle tatlı gülümsedim ve alttan aldım ve efendim, filan diyerek konuştum ki sanki bir şeyi, bir ruhsal sağlıksızlığı gizliyormuş gibi.

    sevgiler.

    endiseliperi

    16/06/2010 at 21:04

  2. çok güzel dediniz, ben de birşeyi gizliyormuş gibi hissettim aslında. hızlı hızlı imzalatıp, bir an önce çıkmaya çalıştım.
    selamlar;

    şenay izne ayrıldı

    16/06/2010 at 21:09

  3. her gün böyle bir kaç kişi geliyor odada karşıma. silahlı güvenlik falan tamam da, işe başlayacak bir doktor ya da avukat ya da öyle bir şey için nasıl bir ruhsal durum engeldir ki çalışmaya?
    bir de karşımdakinin yüz ifadesinden anlıyorum bazen bir şey gizlemesi gerekmezken gizlemesi gerekiyormuş gibi endişelendiğini.

    Femme Noir

    25/06/2010 at 21:22


Bir Cevap Yazın

