şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

kızartma

with 2 comments

kapı önünde oturuyoruz. ben ve kadınlarla. hepsi evli. ara ara dağılıyoruz, ama evlerde durulmuyor, tekrar bir araya geliyoruz, mecburuz. dün parka gittim. haftaiçi olması, sıcak olması, aylak olması bir araya gelince, öyle uzandım çimenlere. çam ağacının altında, karıncalar ve sineklerle birkaç ters dönmüş böcek. fıskiye uzakta. istanbul şahane mi berbat mı bilemiyorum. 

Written by şenay izne ayrildi

15/06/2010 11:39

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. istanbul’un cekici tarafi. duygular hep karisik.

    .o.zlem

    15/06/2010 at 12:43

  2. ben artık berbat olduğuna inanıyorum. başka bir şehri daha çok sevince.

    seyyarat

    15/06/2010 at 16:37


Bir Cevap Yazın

