şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

zımbırtı

with 3 comments

bundan çok uzun olmayan yıllar öncesinde, istanbul’un mutena bir semtinde, mutena bir kafede, mutena bir garsonluğu yaparkene ben, son otobüse zar zor yetişir, yetişemediğim zamanlarda sandalyeleri birleştirip kepenkleri içerden çekip, kedilerle kıvrılıp uyumuşluğum ve tekinsiz uyumuşluğum vardır. bir sabah iki tane leydi gelmişti kafeye, kahvaltı için. güzel görünüşleri, pahalı evleri, şık işleri vardı. uzun boylu ve inceciklerdi. kahvaltı istemişlerdi. birisi hiç unutmuyorum işte, haşlanmış yumurtası için “2 dakika haşlanmış olsun” demişti, bir başarısızlığa gülümser gibi. 2 dakika haşladığım o cıvık yumurtayı yiyişini hiç unutmuyorum işte. ne bileyim, öyle bir insan en fazla kayısı kıvamında yer gibi gelirdi bana, oysa o neredeyse çiğ yumurtayı kaşıkla yemişti ya da içmişti. ne zaman yumurta haşlasam o kibar leydiler aklıma geliyor. önyargılarıma sövüyorum.

Written by şenay izne ayrildi

16/05/2010 20:09

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

3 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. ıyk… bir leydinin çiğ yumurta yemesi inanılmaz.
    ben hiç yemem:P

    endiseliperi

    17/05/2010 at 08:46

  2. bana da acayip gelmişti işte. ama çiğ yumurtanın ona kattığı birşeyler vardı galiba.

    şenay izne ayrıldı

    17/05/2010 at 16:21

  3. sağlık için.
    böyle deneyimler (yumurta değil, kafede yatma) çok şey katıyor insana.

    Simon Templar

    18/05/2010 at 00:17


Bir Cevap Yazın

