şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

kır düğümü

with 2 comments

ahhh lanet, bu gündem, kuytulara da gitsen, mide bulantısı geçmiyor. sevişmeler geliyor aklıma iki gündür, dolanırken kırlarda, çıplak, sevişmeler, kırlarda. sanmam ki çoğusu düşünsün çıplak sevişmeleri, kırlarda, dolanıyorum. bunun adı bohemlik, kırlarda çoktan sarhoş ve yalpa, ki buralarda kimseler yok çoğunlukla, lütfen olmasın. 

Written by şenay izne ayrildi

12/05/2010 14:49

kriptomani kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. bugün bir arkadaşımla dolaşıyorduk. dedi ki, “ne güzel kırlarda dolaşmak, çimlere uzanmak. keşke kırda olsak.”
    ben çimlere oturmam, bayırlarda yuvarlanmam. yani öyle laubalileşemiyorum doğayla. onu çok seviyorum ve sanırım anlıyorum da ama her saygı duyduğum şeyle aramda olması gereken doğayla da olmalı gibi geliyor. ben piknik insanı da değilim. illa yemeğimi doğa da pişirmek hadi diyelim doğanın içinde yemek bile bana göre değil. nietzsche diyor ki, “doğada rahat ederiz, çünkü doğa bizi yargılamaz.” şimdi sanırım onun bu düşüncesi tersyüz oldu. doğayı suçluluk duygusu olmadan düşünemiyoruz. doğayla ilişkimizde vicdani bir hesaplaşma var artık… hal böyle olunca kırlarda, çimenlerde sevişmek aklımın ucundan bile geçmez benim. hmmm… bahanelerim bir iktidarsızın bahanelerini andırıyor gibi sanki:)

    bir kitapta okumuştum, fransızlar’ın cinsellikle ilgili bir araştırmasını da içeriyordu yazı. erkeklerin çoğunluğu mutfağı bir seks mekanı olarak düşünebiliyorlar, ama kadınların çok azı için mutfak bu iş için uygun bir mekan. çünkü mutfak yaşamından uzak olan erkekler için mutfağın asıl işlevini unutmak daha olası. hal böyle olunca bir kır manzarası içindeysem, o coğrafya bana sadece çiçek ve böcekleri ve çokça da serin rüzgarı çağrıştırıyor bir frijit nesnelliğiyle.

    hay allah, diyorum kendime:P

    sevgiler.

    endiseliperi

    12/05/2010 at 22:45

  2. burda bir muş ovası var ki, kilometrelerce kır oluyor baharları, şimdilerde yemyeşil.

    Femme Noir

    13/05/2010 at 11:04


Bir Cevap Yazın

