şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

velev ki pasaport

with one comment

dünyada ilk defa bir pasaportum olacak. iki gün önceydi, biometriğim ve banka dekontumla emniyetteydim. hayatımda ilk defa emniyetteydim. sabah dokuzda, ilk ben vardım. polis memurları ile. masalarında bizim eski kasetçalardan, serdar ortaç çalıyordu. evraklarımı teslim ettikten sonra, biri daha geldi, beni parmakizi alan adama yönlendirdiler. memur kimliğimde adıma ve memleketime baktıktan sonra burada ne işim olduğunu sordu, anlattım, anladı. parmaklarımı dokunmatik ekrana bastırdı “ellerinizi kurulayın” dedi, havlu verdi. hep bi gergin ve telaşlı, eller ne yapsın, nemli.  parmakizimin çıktıları ile ilk memura tekrar gittim, “iki gün sonra gel” dediğinde serdar söylüyordu, karşılarına bir daha çıkmayacaktım.

Written by şenay izne ayrildi

09/05/2010 19:00

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

Bir Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. vize :(

    seyyarat

    10/05/2010 at 05:11


Bir Cevap Yazın

