şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

minnet ve teşekkür

with 6 comments

bu blog, tamam mı, gözyaşı ve sümük gördü, efendime söyliyeyim, kahkaha ve melodi işitti, sonracıma, yalan söyledi, ciğerini sakladı. bu blog u, var ya, çok beklettiler, olmayacak yerlerde, “banu hanım şimdi gelecek” dediler bu bloga. uzun süre gelmedi banu, hanımlıktan çıktı, balkondan halı silkeledi. ama iş bu blog 287 yi görmemişti işte. 4 sene oldu, 50yi gördü, 4ü gördü, 287yi yeni gördü. 287  yi görünce paylaşmak istedi.

Written by şenay izne ayrildi

29/04/2010 16:00

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

6 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. ben de bi gün baktım 1250 filan olmuş, ama sevmedim onu, geri insin dedim, dua ettim, bekledim, indi, soluğum genişledi.

    pass

    29/04/2010 at 16:38

  2. seni mutlu görmek çok hoşuma gidiyor, şenay. çok güzel seviniyorsun.

    endiseliperi

    29/04/2010 at 17:05

  3. ne zaman biri tirajla ilgili yazsa dayanamayanlar, altta kalmak istemeyenler oluyor. sidik yarıştırmış passive, o birşey mi, ben neler gördüm demiş. başı göğe ermiş. bir de umursamayan, takmayan hal takınmış. istesem ne binler, ne çok binler görürüm, ama istemem ben demiş. okuyan herkes vay be, ne blogmuş, biz de gidip bakalım demiş.

    pis

    01/05/2010 at 12:39

  4. 287 ve 1250’nin sebebini arama motoru terimleri bölümünde görebilirsiniz. arada bir belli kelimeleri arıyor herkes ve o, blogda yazanlara denk geliyor. veya bir yerde reklamınız yapıldıysa görüp gelen birkaç kişi (hiçbir yerden gelen kişi sayısı 100 olmaz) kafayı blogunuzla bozup oraya buraya tıklayınca öyle oluyor.

    kerim

    01/05/2010 at 23:57

  5. pis, oylesine yazmıştır pass, sanmam ki sidik yarıştırsın,
    kerim, bakıyorum istatistikler, arama motorlarından gelen sayısı 20 yi geçmiyor. başka şeyler dönüyor olmasın?

    şenay izne ayrıldı

    02/05/2010 at 14:53

  6. bence birisi sana aşık olmuş. gece gündüz eski yazılarına ve yorumlarına tıklıyor, hakkında birşey öğrenebilme umuduyla.

    Simon Templar

    03/05/2010 at 23:23


Bir Cevap Yazın

