şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

iş görüşmem IV

with one comment

ben bu güzel kıyafetleri giyip de buradan oraya gitmemde bile sanki “konum” sözcüğünün ingilizcesini unutayım diye miydi? diyeydi.  önüme koydukları makalede binbir konum, hangibirini ingilizceye çevireyim, nasıl çevireyim, konum’u unuttum, “konumun ingilizcesini unuttum” dedim adama, “anlıyovum” dedi, r leri söyleyemiyordu ama “konum”un ingilizcesini adı gibi biliyordu. yapacak birşey yoktu, boş kağıt verdim. gözlüklerimi takıp oradan ayrıldım. pişmaniye aldım 1 kutu, 5 otobüsüne yetişip eve vardım. konum sözcüğünü baş tacı ettim. burada kalışımın nişanesi oldular.

Written by şenay izne ayrildi

22/04/2010 18:20

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

Bir Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. bir sonraki görüşmende mesajlaşalım. telefonunun sesini kıs, ben sözlüklerin ve bilgisayarın başında olayım. hiç olmadı, situation-position birşey atarım.
    geçmiş olsun. ama pişmaniye şehirlerinden hayır gelmez.
    ama karşı tarafa yazık gerçekten, seni bir kelimeyle kaçırmışlar.

    Simon Templar

    23/04/2010 at 22:44


Bir Cevap Yazın

