şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

resim

with 10 comments

 

bu resimde ne var? fotoğrafa resim dediğim zamanlar vardı. peki ama bu resimde ne var? 3 gündür ara ara bu resime bakıyorum.

Written by şenay izne ayrildi

20/04/2010 06:40

kriptomani kategorisinde yayınlandı

10 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. tombik eller ayaklar yanaklar ve bir oğlak.

    pass

    20/04/2010 at 07:55

  2. şenay, resimde ne gördüğümü, benim sitede anlattım. umarım hoşuna gider… belki birazcık gülümsersin bile:)

    sevgiler.

    endiseliperi

    20/04/2010 at 10:18

  3. iki tane guzu.

    kris

    20/04/2010 at 11:11

  4. tombiklik de bir yere kadar ama…
    sesli gülümsedim peri, boş gök gibi bir insan oldum…
    guzuların guzusu, ikiside.

  5. küçüklük ufacıklık ve savunmasızlık var bi de o kuzunun halindeki güven ve huzur

    Angel of the Morning

    20/04/2010 at 23:40

  6. belki de arka plandaki geniş boşluklar ve dağların önünde böyle minnacık iki şeyin bulunması etkilemiştir sizi. kocaman bir yerde birbirine dayanmış iki küçük şey.
    ben kendimden bir şey buldum mesela, kocaman dünyada bir başıma değilim ama yaslandığım bir kaç minik şey var işte. bu kız aynı ben.

    Femme Noir

    21/04/2010 at 10:53

  7. bu resimde bir çocuk var. kucağındaki de bir oğlak.

    erhanbey

    22/04/2010 at 19:46

  8. çocuk ve kuzu birbirine benziyor..

    milan

    27/04/2010 at 09:11

  9. kaybettiğimiz her şey var…:(

    marlene

    14/05/2010 at 13:38

  10. […] resimde ne var? fotoğrafa resim dediğim zamanlar vardı. peki ama bu resimde ne var? iki kişi, çok iyi arkadaşlar, birbirlerini çok seviyorlar, seks […]


Bir Cevap Yazın

