şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

zemheri

with 3 comments

2009 – 2010 kışını sakin kışı ilan ettim, madem kış bitti, keşke bitmeseydi, güzel havalardan bana ne. bu kış onların cd sini aldım, saçma sapan bir ismi vardı cd’nin.  2 tanesi hariç çok sevdim şarkılarını, çoğunlukla hep dinledim. “hava karardı” dedim mesela “it var kopuk var, perdeleri çekeyim” dedim, sakin müziği çalıyordu o arada.  “üşüdüm, bu ev ısınmıyor” dedim, bir bardak çaya sarındım, sakin müziğini açtım odaya. böyle basit bir yaşantıyla güzel giden bir müzikti, önümüzdeki kış da dinleyeceğimi garantiliyordum. ne de olsa kış gene gelecek.

Written by şenay izne ayrildi

13/04/2010 19:16

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

3 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. öyle deme. kış gene gelecek, deme.

    endiseliperi

    14/04/2010 at 14:44

  2. kışı severim ben.

  3. pooo

    tezer

    15/04/2010 at 18:12


Bir Cevap Yazın

