şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

göz

with 4 comments

19 kasım’da başladığım astigmatlık macerasında sona yaklaştım sevgili seven, yani sondayım. 10 tl si katkı payı olmak üzere toplam 50 tl bayılarak aldığım bu gözlük bizim. dün, tek başıma, ssk reçetesinin geçtiği ilk optikçiye girdim. biliyordum seçenek çoktu ve karar versem de sonuç değişmeyecekti : hiçbiri yakışmayacak ve ben alır almaz pişman olacaktım. netekim öyle de oldu, şişman yanaklar üstünde iyice çipilleşen, rutubetli ela gözler ve önlerinde camları şimdi.  ilk fırsatta bir yerde unutmak ya da başlarına birşey gelir diye beklemekten başka yapacak birşeyim yok artık. ama şunu da belirteyim ki gerçekten uzaklar daha net şimdi. başka bir macerada tekrar görüşelim istedim.

Written by şenay izne ayrildi

07/04/2010 18:19

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

4 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. astigmat maceraları çok benzer demek ki.. uzaklar daha bir net evet.. gerçi ben numaralarım küçük diye sokakta takmıyorum; uzaktan gelenin yüzü lahmacun içine benziyor ya da pizzaya.. her şey birbirine girmiş.. ama doktor öyle demişti: “ilk bir hafta sürekli sonra sadece okurken, izlerken ya da uzaklara bakarken” ben hiç uzaklara bakmıyorum.. gözlüklü de bakmıyorum uzaklara.. ne var ki? yolda yürürken de hep yere bakıyorum, bir sürü ilginç şey var yerlerde..

    tuulia

    08/04/2010 at 14:02

  2. artık bu gözlük şeyinden kurtulmak istiyorum. lazer mazer şeyi falan var ama neden bu şeylerin varolmasına ramen hâlâ gözlük takan insanlar ve o beni şaşırtıyor. demek ki bir sebebi var.bunları biraz kafam iyiyke yazıyorum ve öte yandan yemek yapıyorum ve o esnada da yazıyorum. demek istediğim bu gözlükten kurtulmak istiyorum zira misal, gözlük gözümdeyken uyuya kalıyorum ve sabah uyandığımda bir de bakıyorum yamulmuş gözlük ve ayrıca mesela yan yatıp izlemek istiyorum bi şeyler veya okumak fakat bu gözlük şeyi yüzünden o da mümkün olmuyor. bi dediiniz gibi alıyosun gözlüğü ve hemen keşke bu salak şeyi almasaymışım ya diyosunuz. .ok mu uzattım? evet…

    erhanbey

    02/05/2010 at 12:22

  3. allahım… bu da ne?

    :)

    pardon.

    erhanbey

    03/05/2010 at 18:05

  4. oluyor böyle şeyler. seviniyorum, orası ayrı.

    şenay izne ayrıldı

    03/05/2010 at 18:08


Bir Cevap Yazın

