şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

en yakın arkadaşım evli

with 3 comments

en yakın arkadaşım evleniyor.  star wars u  ve huxley’i çokca sever, onunla biz okula gider okuldan dönerdik. sonra o nişanlandı, nişanlısı da bizim lisedendi, bana sorarsanız sıskanın biri, şimdi de düğünlerine çağırıyorlar, gitmeyeceğim ki. onlara mutluluklar. artık hiç görüşmeyeceğimizi de biliyorum. o başkasının en yakını ne de olsa. düğüne gitmeyeceğim. evlenirse evlensin.

Written by şenay izne ayrildi

30/03/2010 20:13

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

3 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. şurdan burdan geldim buraya, bambaşka bir ruh hali içinde. üç saniyede okudum. gözyaşları içinde kaldım. bunu demekten çekiniyorum, sürekli bir keyif bağışlayan izlenimi vermekten yani. ama keyif meyif bağışlamak için demiyorum. sahiden şenay, böyle şipşak bir ruh hali yaratabilmek… olağanüstü bu… çok, çok büyüleyici. bakın, toplam beş satır bile yazmamışsınız. ben övgü yazmak için bile daha fazla cümle kuruyorum. ve yine de ne kadar beğendiğimi, niye beğendiğimi anlatamıyorum. çaresizim.

    endiseliperi

    30/03/2010 at 21:11

  2. Gitmemelisin. Çok acı, ben gittim biliyorum. Birine de gelemediğim için ne kadar üzgünüm bilemezsin dedim. Yalandı.

    seyyarat

    30/03/2010 at 21:43

  3. Ben evlenince en yakın arkadaşım da evlendi. Almanlar yenilince biz de yenilmiş sayıldık gibi bişey galiba.

    Femme Noir

    31/03/2010 at 12:10


Bir Cevap Yazın

