şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

mihrabı yıkık

with 4 comments

ay kadın, şişman ve çıplak şimdi. yüzü gülmüyor eskisi gibi. camın arkasında, düşünceli, damarlarıyla çizdiği bu yolda, insan eskitiyor, insanı eksiltiyor. yaşı oldu yirmibilmemkaç, etrafında kaldı ikibilmemkim. şişman yüzü bir cevap bulamadan, gülmüyor. bu bedenle, bu fikriyatla yürümek zorunda kalıyor öyleyse.

Written by şenay izne ayrildi

26/03/2010 23:07

kriptomani kategorisinde yayınlandı

4 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. otuzbilmemkactan haber getirsem mihrap yerle bir… üstelik her fotografta gözüm ayni yere takiliyor… gözüme…

    .o.zlem

    27/03/2010 at 10:06

  2. her canlı 30u tadacaktır (bi ihtimal)

  3. her gün görüştüğünüz arkadaşlarınız vardır ya hani, seneler geçer onlar baki kalır. otuza gelirsiniz onlar yine sizinledir, evlenilir çocuk sahibi olunur ama yine de ayrılınmaz bazı arkadaşlardan. birlikte eskitirsiniz hayatı, birlikte eskiyerek. onları düşündüm ben yazıyı okurken. sonra da şey geldi aklıma, bu çok sevilen insanlara sevildiklerini hissettirmek ne kadar önemli. insan unutuyor, hep orada oldukları için belki bilemiyorum. geçenlerde en sevdiklerimden birisi yakında uzaklara gideceğim için çok üzgün olduğunu söyledi, ben olmadan birlikte yaptıklarımızı yapmanın ne kadar da keyifsiz olacağını..ben de üzülüyorum buna tabi, ama özleneceğimi ve sevildiğimi duymak çok iyi geldi bana. daha çok söylemek lazım böyle şeyleri heralde, gerçi muhtemelen hep öyleydi ama galiba insan ancak otuza yaklaşınca düşünüyor böyle ayrıntıları.

    Femme Noir

    29/03/2010 at 14:16

  4. ahh mikrop, benimle gel enschede’ye gidelim

    tezer

    29/03/2010 at 16:12


Bir Cevap Yazın

