şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

ev kurabiye

with one comment

inekleri, boğaları,koyunları, tavukları ve horozları çok seviyorum.  bana neşe veriyorlar. ortalığa salıyoruz onları sabah olunca, çok efendiler, öyle sakinler ki. sersemler. keşke diyorum bazen, istanbul da doğup büyüseydim, sonra da anadolu ya gitseydim bir sebepten ve hayvanları sevseydim. sene de ne bileyim 1957 filan olsaydı.

Written by şenay izne ayrildi

15/03/2010 17:17

kriptomani kategorisinde yayınlandı

Bir Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. ahh!… 1957 yılında çiftçilerin hali haraptı. ama ekonomiden ve devletin tarım politikalarından anlamayan inekler, boğalar, koyunlar, tavuklar ve horozlar çayırlarda neşeyle dolaşıyorlardı. ben, keçi ve kaz da severim. ve kara kaplumbağaları da olsun isterim… post it’lere küçük mektuplar, dilekler, günlükler yazıp kaplumbağaların sırtına yapıştırayım da isterim.

    kentte doğup büyümüş olanların doğa sevgisi bana biraz çok şekilli, çok oluşturulmuş gelir, doğal bulmam bu doğa sevgisini. derinde bir iç ses, “doğa mı? hmmm… tavukların çiğ dolaştıkları yer mi?” diye sorduklarını düşünürüm. ama doğayı da her şeyi kurtaran okumuş, şehirli kurtaracak. (aklımd aşu an ismet özel’in köylüleri neden öldürmeliyiz şiiri dolanıyor. yanlış anlaşılma olmasın, köyüm var benim, köyde doğdum ve henüz 4 aylıkken tavuklar, kazlar, horozlarla çayırda debeleniyordum)

    sevgiler.

    endiseliperi

    16/03/2010 at 12:02


Bir Cevap Yazın

