şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

mahzum

with 6 comments

bilmem ki niye, dışarı çıkınca bi öksüzlüğüm, bi yetimliğim, beni yakıyor. burası benim evim değil mi? arkadaşlarım, ailem burada değil mi? burada doğup büyümedim mi? öyleyse neden dışarıda mahzunlaşıyorum, durduk yere üzülüyorum? sarı ışıklar yanıyor, imam içli içli okuyor. çok gerekmedikçe dışarı çıkmayacağım artık.

Written by şenay izne ayrildi

04/03/2010 19:09

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

6 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. boşuna değil doğduğun yer değil, doyduğun yer, diyorlar.. ruh doyması ayrı bir şey tabiî.. ben doymuş olarak geliyorum ama sonrası…

    tuulia

    05/03/2010 at 01:13

  2. “bilmem ki niye, dışarı çıkınca bi öksüzlüğüm, bi yetimliğim, beni yakıyor.”

    senay. bu kadar güzel mi anlatilir!… ben de, nerenin disarisi olursa olsun böyleyim. hep.

    sevgiler.

    endiseliperi

    05/03/2010 at 17:12

  3. ben de bugün dışarıda artık buraya ait olamadığımı düşündüm. ama benimki çok belirli bir sebepten: kız giyimleri. artık sokaklarda giyiminden gıcık olmadığım kız kalmadı gibi birşey.

    Simon Templar

    07/03/2010 at 22:50

  4. hep icerde oturup disariyi ördüm. durup durup gördüm yanlis ördüm…

    .o.zlem

    08/03/2010 at 14:22

  5. yazıyı okuyunca aklıma şu geldi:

    ”Uzak nedir?
    Kendinin bile ücrasında yaşayan benim için
    gidecek yer ne kadar uzak olabilir?
    Başım açık, saçlarımı ikiye
    ortadan ayırdım
    kimin ülkesinden geçsem
    şakaklarımda dövmeler beni ele verecek
    cesur ve onurlu diyecekler
    halbuki suskun ve kederliyim”

    Femme Noir

    08/03/2010 at 21:15

  6. yorumlar ne güzel.

    şenay izne ayrildi

    09/03/2010 at 09:28


Bir Cevap Yazın

