şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

bırakınız anlat

with 6 comments

sen bana her şeyini anlatıyorsun. senin her şeyini biliyorum. bir adam varmış, seni aramamış, aramasını beklemişmişsin, aramamış. annen sana inanamıyormuş, senin için böylesi bir hayatı aklına getirmezmiş, kabahatliyormuş seni, küsüyormuş sana. anlamasını beklemiyormuşsun. dün gece, fındıklı parkına inmişsin, dev dalgaları ve otuzbirci erkekleri görmüşsün. alt geçitten geçip. evde kimselerin olmadığını biliyormuşsun. anlattın. bunu seviyormuşsun. ben de bana anlattığın her şeyini.

Written by şenay izne ayrildi

21/02/2010 20:27

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

6 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. hadi ona iyilerin nasıl her zaman kazandığını gösterelim!” olacak aslında, di mi? gerçi öyle berbat çeviri hatalarına rastlıyorum ki bu çok masum.

    Simon Templar

    22/02/2010 at 00:12

  2. dikkat etmemiştim ben. öylesine kaptırıyorum ki print-screen yapmaya.

    şenay izne ayrıldı

    23/02/2010 at 10:47

  3. sizi pek animeci görüyorum şu son zamanlarda sanki, sevgili sahip.. keyifli :)

    tuulia

    02/03/2010 at 12:52

  4. ahhh, “death note” benim için animeden öte, yaşam sevinci gibi birşey oldu. bilemezdim bu kadar olacağımı.

    şenay izne ayrildi

    02/03/2010 at 13:21

  5. buna “L” etkisi demek lazım sanırım.. yok ben kira seviyorum, dersen o başka tabii

    tuulia

    02/03/2010 at 17:20

  6. kesinlikle kira’cıyım. bi de misa misa ‘cı ve ryuk’cuyum.

    şenay izne ayrildi

    03/03/2010 at 06:46


Bir Cevap Yazın

