şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

grafiker

with one comment

dudağımın dedim sol alt kenarı uçuklandı. ağzımı açtıkca büyüyor uçuğu, ağzımı açamıyorum. ağzını açmak isteyen kim? büyük lokmayı yiyemiyorum, katıyı çiğneyemiyorum, ufacık açarak ağzımı sıvı tüketiyorum. dudaklarım kuruyor konuşurken.  yağmur üç gündür yağıyor. “şeker var mı ailede?” diye sordu en yakınım. “şeker yok ailede” diyemedim. ağzımı açmak istemiyorum. bazen de gözlerimi.

Written by şenay izne ayrildi

11/02/2010 20:39

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

Bir Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Çok korkarım uçuktan, hiç çıkarmadım belki ondan.

    Femme Noir

    16/02/2010 at 18:53


Bir Cevap Yazın

