şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

kasete yazık

with 2 comments

bir zamanların kasetleri, onları binbir güçlükle çalmıştım, çekmiştim, ödünç almıştım, şimdi attım onları. kendime kanıtlamak içindi, çoktan attım. atmadan önce resimlerini çektim.

Written by şenay izne ayrildi

01/02/2010 18:50

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. ben bir de onlarin bir kismini kilometrelerce tasidim.
    yanimdalar. güzel fotograf olmus, baktikca bakasim geldi.

    .o.zlem

    04/02/2010 at 10:15

  2. sahip nasıl yaparsın ya,
    bana verseydin bari?

    tezer

    08/02/2010 at 17:48


Bir Cevap Yazın

