şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

boru

with 4 comments

çoktandır friendfeed deyim. biraz daha dinamik olduğum için. burdan:

Written by şenay izne ayrildi

28/01/2010 19:58

yeni kategorisinde yayınlandı

4 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. haltettin. pardon, içimden geldi.

    Simon Templar

    30/01/2010 at 03:53

  2. ‘olmadı’ anlamındaydı, ama sanki haddini aşan bir söz oldu. sileyim diye döndüm bilgisayara, ama yokmuş öyle bir hak.

    Simon Templar

    30/01/2010 at 06:26

  3. olur arada bunlardan. ben sileyim istersen? ama böyle de güzel.

    şenay izne ayrildi

    30/01/2010 at 10:54

  4. ben blog sahibi görmesin diye silecektim, artık kalabilir. yanlış demeyeyim, ama büyük çoğunluğun bozulacağı bir laftı. o yüzden teşekkür.

    bu arada, bu yazıda demesem kasetleri attığın için diyebilirdim aynı şeyi:)

    Simon Templar

    02/02/2010 at 00:27


Bir Cevap Yazın

