şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

can sıkıntısı ve moral bozuk

with 5 comments

gibi geliyor bana hemen ağlayacakmış gibi bu şişko çocuk. kar neden yağmur yağıyor diye düşünüyor, yanlış durakta 1 saat, 2 saat bekliyor bu şişko hemen ağlayacakmış gibi dünyanın haline. ne olmuşsa olmuş hani kahretmeyi de şükretmeyi de lüks addediyorum adlediyorum addediliyorum (yankılanıyor) kendime.  yaşa gitsin yani.

Written by şenay izne ayrildi

12/01/2010 21:39

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

5 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. şişko çocuk en azından mecburi hizmete muş’a gitmiyordur (bir kura çektim, schadenfreude objesi oldum çıktım)

    Femme Noir

    13/01/2010 at 20:11

  2. yaşa gidilemiyor fakat. o kadar kolay değil.

    ERHANBEY

    14/01/2010 at 21:35

  3. cemil kavukcu nun öykülerindekiler yaşıyor ama, georges perec in uyuyan adam ı da.

    senay izne ayrildi

    15/01/2010 at 15:50

  4. hmmm… kendime üç kere tekrarladım, “yaşa gitsin… yaşa gitsin yaa n’olacak… si.tir et yaşa gitsin…” bi dilime dolandı bu… yani bir tür kabulleniş ve bir tür reddediş, bir vazgeçiş bir vazgeçemeyiş… yaşa gitsin… şahane!

    bu arada tuhaftır, seni çok seviyorum. pek belli etmiyorum bunu ya, diyeyim dedim.

    endiseliperi

    19/01/2010 at 12:27

  5. Super awesome read! Honest.

    Ora Carrillo

    29/05/2010 at 05:42


Bir Cevap Yazın

