şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

en iyi arkadaşım taşınıyor

leave a comment »

en iyi arkadaşım taşınıyor. robert de niro yu çokca seven ve dahi tek başınalıktan ana haber bültenlerine “iyi akşamlar” dileyen arkadaşım bursa ya taşınıyor. onun adına seviniyorum ama giderken ona “gölüşürüz” demeyeceğim. ben burada kaldığım için değil, yoo yoo, yanlış anlaşılmasın, koyun gütmeyi hala çok seviyorum, süt sağmak bana çok iyi geliyor. hem bu taşra havasını hiçbirşeye değişmem , sadece dilim kötü oluyor, diyemem.(taşra beni boğsana).

Written by şenay izne ayrildi

07/01/2010 18:55

kriptomani kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

