şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

haberner

with 7 comments

tumblr_kssgomZxrY1qzvqipo1_500

bizim başımıza gelen jelatin hanım ın başına da geldi, sevgili sevgili. okulu bitirdi, işe girdi ve blog a anlatacak bir hayatı kalmadığını sezinledi, sezinlendi.  vedalaşma gereği duydu yine de, aferin ona. ve alttire, askerden gelince, başında bir martı yoktu artık, gülen bir yüz, sessiz sessiz, ondan kalan, sessiz sessiz. sonra passive, o da evlendi, belki hiç beklemiyordu, müziğe gönül verdi, şimdi friendfeed de, twitter da. o da bazen yani arada sırada. diyeceğim o ki, geleneklerin ağzına s*çılıyor , bir bir. ortalık yerde, kalan sağlar bizimdir.

Written by şenay izne ayrildi

10/11/2009 17:33

kriptomani kategorisinde yayınlandı

7 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. kafami reader’dan soyle bir kaldirinca ne kadar da hakli oldugunu gordum.

    skoer

    11/11/2009 at 07:20

  2. bu benim takip edebildiklerim, bir de takip edemedigim ve bu aleme vedasını çakmış olanlar n’olucak, bilmiyorum.

    senay izne ayrildi

    11/11/2009 at 12:11

  3. neredeyse kimse kalmamis diyecegim. o derece.

    skoer

    11/11/2009 at 12:27

  4. twitter ın kuşunu boğmak istiyorum bu yüzden. alem aforizmacı olmuş.

    senay izne ayrildi

    11/11/2009 at 13:07

  5. önce blog kapatıp sonra da ay okuycak blog bulamıyorum herkes gitmiş diye dert yanıyorum. :)
    ama müzik iyidir.

    pass

    18/11/2009 at 10:47

  6. ilginç, benim sizden haberim olmamış bugüne dek.

    Simon Templar

    21/12/2009 at 15:47

  7. oluyor bazen böylesi şeyler.

    şenay izne ayrildi

    21/12/2009 at 17:46


Bir Cevap Yazın

