şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

kamber

with 11 comments

ankadasarkadaşlarımın arkadaşlarını sevmiyorum. sevmeyi istiyorum sevemiyorum. onları tanıyınca arkadaşlarımı da. “ben nasıl” diyorum, her güzel şeyde bir aptallık, bir saçmalık, çok ciddiye alıyorum. fiona apple, tracy chapman, alanis morisette. 90 lardaki tüm o kadın şarkıcılar dan neyimiz eksikti?

Written by şenay izne ayrildi

28/09/2009 13:54

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

11 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Alanis’i hiç sevmedim, arkadaşı varsa onu da sevmem, ayrıca davosa da gelmem bi daha..

    Femme Noir

    28/09/2009 at 16:09

  2. female singers 90’s. ararat.

    isim gerekli

    28/09/2009 at 18:14

  3. ben alanis a karşı nötr üm, arkadaşlarına karşı pozitifim.
    ararattım: demet, asya, of aman nalan gibi şeyler çıktı.

    senay izne ayrildi

    29/09/2009 at 14:56

  4. “anyone can sympathize with the suffering of a friend, but it requires a very fine nature to sympathize with a friend’s success.” -oscar wilde-

    femme fatale

    29/09/2009 at 19:38

  5. bu çiçekler benim için açmıyor, bu kuşlar benim için ötmüyor, anlıyor musun şehmuz?

    alanis morisette

    29/09/2009 at 20:15

  6. oscar, arkadaşların facebooktaki arkadaşlarını görse ne derdi acaba? ya şeyhmuz un bu incecik halini?

    senay izne ayrildi

    30/09/2009 at 17:57

  7. we hate it when our friends become successful
    oh look at those clothes
    now look at that face, it’s so old
    and such a video
    well, it’s really laughable
    ha ha ha

    Femme Noir

    30/09/2009 at 18:20

  8. 90 lardan bir atılım da therapy? den gelsin: Accelerator diyor grup, hep birlikte algılıyoruz:, sözleri yapıştırsam şöyle birşey olur:

    You son-of-a-bitch: you’v got no friends,
    you’v got no steady job, you’v got no girlfriend
    You say I’m cheap.. you’re just like me
    The answer to the question put to you by me

    I’m the driver: I’m in control

    I’ve got no motivation, I don’t need friends
    All my destinations are leased for my own ends
    I only answer to my own mind
    This speed is what I need to help me kill some time

    I’m the driver: I’m in control

    senay izne ayrildi

    30/09/2009 at 18:30

  9. “you think that fighting is about aggression. you don’t realise that it’s about being strong enough to walk away.”-bruce lee-

    femme fatale

    01/10/2009 at 04:51

  10. and legend is back

    bırt

    02/10/2009 at 10:34

  11. 90ların kadınlarına takılmış herkes, bense arkadaş meselesine takıldım daha çok. niçin sevmek zorunda olasın ki? hele onlar üstünden öbürünü yargılamak.. yakışmaz adem olana.

    zebra

    02/10/2009 at 15:10


Bir Cevap Yazın

