şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

sonradan başlık

with 3 comments

joni_mitchell vs me

suluboya takımlarımı balkona çıkardım. karakalem çizimlerime gıpta eden sizler, suluboya ile yaptığım resimlere imreneceksiniz. günboyu balkondan izlenimlerimi suluboyuyorum. ilk izlenimime “saman balyalayan köylüler” ismin koyuverdim. izlenimimde 4 tane ağzı bozuk erkek köylü samanları balyalıyor bir şekilde, sarı tonlar ağırlıkta. kargaların beni götürdüğü ikinci izlenimimde ise esas gerilim karga ve yaşlı adam arasında hissediliyor, hissediyorum. bu sıcaklarda o kadar çok üzerinde üzerinde hissediyorum ki, kargaların, yaşlı adamların, kamyon kornalarının, böyle gidersem tek kulağımı kesmekten korkuyorum. hayattayken tek bir izlenimimin bile satılmayacağından endişeliyim.

Written by şenay izne ayrildi

23/07/2009 17:02

yeni kategorisinde yayınlandı

3 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. bana sat. kiraz ağacına dair bir izlenime ihtiyacım var. at da olur. tarla olmaz.

    kristensenn

    23/07/2009 at 18:18

  2. kiraz ağacı, evet. şöyle bir izlenim tasarladım. kirazlarda, tiyatronun güzide sembolü olan gülen yüz ve ağlayan yüz maskelerindeki ifadelerden olacak. ifadeleri aynı olsa bile, ağacın farklı yerlerinde olmaları onlara biriciklik özelliği katacaktır. borcunuz 3 milyon.

    senay izne ayrildi

    24/07/2009 at 14:43

  3. Herkese bir Theo lazım ki, kulak kesmeye hızla yaklaşsın.

    Banu Pluie

    14/11/2009 at 08:01


Bir Cevap Yazın

