şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

incecik bir alev

leave a comment »

SkunkAnansie

ben, odtü işletme boğaziçi bölümünü kazanamadıysam ve hülyalı hülyalı gülümsüyorsam eğer onların yüzündendir, skunk anasie ANANSIE derler adlarına, bangır bangır enerjilerini öss soru kitapçıklarına kusuyorlarken, ben nasıl odaklanabilirdim ki, odaklanamazdım, odaklanmadım da. hüzün ki hiç yakışmadı skin e -böyle geyikleri de vardır- ace ‘ e aşık olmadı, olamazdı da, o hayasız bir lezbiyen çünkü. şimdi grubu yeniden toparladılar, turne biletlerini bile 20 dakikada sattılar, amma klişe.  her ne kadar biz bu senaryoyu -önce çok satma-sonra çok dağılma-sonra tekrar tekrar birleşme-  pixies de, james de,smashing pumpkins de ve hatta şenayizneayrildi da daha önce okuduysak da yine de bir umut, hani hiç olmaz dersin, birden çığlıklarla göz göze gelmeler, ağlamaklı sarılmalar ve özürler dilemelerle, olur ya, neden olmasın?

Written by şenay izne ayrildi

07/07/2009 18:10

yeni kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

