şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

meyve ve çiçek

with one comment

el_ele

içerden do sesi geliyor. yoldan herkes geçiyor da biri dönüp altıncı kata bakmaz. sabahtan beri balkondayım, limonata içiyorum, bir kişi baksa, altıncı kat, el sallasam diyorum. aklıma geliyor birden, ben arada sırada, bu yaz  hep aynı şarkıyı balkondan mırıldanacağım gibi:  “herşey durmadan evvel / sonuna kadar eğlenmek istiyorum”.

Written by şenay izne ayrildi

28/06/2009 09:16

yeni kategorisinde yayınlandı

Bir Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. alice’i hatırlattı fotoğraf bana.

    tezer

    28/06/2009 at 20:32


Bir Cevap Yazın

