şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

birader

with one comment

yakinda_gorusuruz

hay allah, ben de şey düşünmüştüm, ne bileyim, biraz saçma oldu böyle de. 2006 dan beri yazıyormuşum, iyi de yan tarafta kendime link veriyorum, allahaşkına, saat başı istatistikleri kontrol ediyorum, ulan yorumları denetliyorum be daha ne olsun. sonra da çeyrek asırlık bir yaşantı için “bu kadar mı yaaaa?” diyorum. yaaa lı yuu lu konuşuyorum, devcileyin böcekler. mesela balıklar ölüyor, yazıyorum, güvercinler yumurtluyor, yazıyorum, şişman kız gitarı eline alıyor, onu da yazıyorum. ama artık üstümü değiştirip ön kapıyı kullanmak istiyorum, gözleme gücü. evde reçel yaptığımı kimseye anlatmak istemiyorum bundan sonra. şikayetlerimi müdüriyete memnuniyetimi dostlarıma anlatacağım. sakın yanlış anlamayın, birden hepinizi çok sçs, kib, byyy (ssl hrflr fşsttr*). gelirsem ararım.

* prml scrm

Written by şenay izne ayrildi

22/05/2009 18:50

yeni kategorisinde yayınlandı

Bir Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. xtrmntr dinleyeyim bari. ayrıca gülegüle.

    Femme Noir

    23/05/2009 at 15:04


Bir Cevap Yazın

