şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

yol yordam

with 4 comments

saskinim

bugün 3. yaşıma giriyorum, eğer ben bu blogsam sersemletici bir sevinç içindeyim, gelen vursun giden vursun.  geniş geniş duygulanıyorum, tüm tekilaları benden, kaşlarınızı çatmayın.  normalleşince blog yazmaya takati kalmıyor insanın. zaten herhangi bir konu hakkında cıvıtmadan yazamamamın bir sebebi pek bir fikrimin olmaması, kendim nerden çıktı şimdi?

Written by şenay izne ayrildi

09/04/2009 16:06

yeni kategorisinde yayınlandı

4 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. “normalleşince blog yazmaya takati kalmıyor insanın.”

    şu cümle bana ne kadar yakın geldi, hemen anlatayım: artık normal bir insansın, dediler bana da.. yazmak gelmiyor içimden; başka şeylere zaman ayırmak istiyorum vs. böyle işte..

    tuulia

    09/04/2009 at 16:13

  2. god save the sahip.

    tezer

    10/04/2009 at 06:43

  3. içinden god’ın geçtiği havalı bir yorum da ben yazayım isterdim ama abdestim yok. değişip tokuşamayanlar için bulutsuzluk şeysinden geliyor “Normal”.
    medet ya şenayizneayrıldı.

    alttire

    13/04/2009 at 02:49

  4. bazı insanlar da normalleştikçe market, mercimek ve yoğurt üzerine yazıyor.
    nırınımnımnım başharfi ben(jamin linus)

    Femme Noir

    13/04/2009 at 16:43


Bir Cevap Yazın

