şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

beni artık kimseler arayıp da bulmasın *

with 5 comments

detroit-te-yaz-okulu

biraz zaman sonra yaz gelecek, hep beraber akdeniz e ineceksiniz, biliyorum, yaz günleri sizi hatırlayacak*. güneşi seven birilerisiniz, hiç unutmam, ama dondurma yalamak dahi nesi? kışın partizan olmak varken, bilhassa yeşil montlarla, militan militan, yazınız da neyin nesi? yazın okullar tatil oluyor.

* i.ö.

Written by şenay izne ayrildi

23/03/2009 18:55

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

5 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Fotoğraf bana Haneke’nin Seventh Continent’ini hatırlattı. Düzenin dayattığı herşeyi parça parça edip, tuvalete atıp, yakıp, yıkıp, kendini ve sevdiklerini zehirleyip, yok olmak, militan militan..

    Femme Noir

    24/03/2009 at 12:50

  2. yaz gelecek buralara by ibrahim erkal, istesek de istemesek de.

    mythart yazaşkı

    24/03/2009 at 18:52

  3. tüm sınıflar böyle olsun hikayenin sonunu beklemeden.

    passive

    26/03/2009 at 08:29

  4. sylvia plath’in oğlu intihar etmiş, ironikleştiremediklerimizden biri olsaydi keşke.

    tezer

    26/03/2009 at 10:04

  5. hala yazıyor olduğunu gördüğüme çok sevindim..ve bunu bugün farkettim(bir öğrencimin bloğuna yazı yazacağım diye onu kıskanıp kendi bloğuma bakmayı farkettiğimde:)))..aslında tuğba’yı gördüydüm kitap fuarında ve sana selamımı iletmesini istedim neden kendim iletmiyorsam sanki…seni her daim özleyip de arayıp sormayan bi insanım..o yüzden “özlemesen dahi” neden arayıp sormuyorsun diye sormayacak kadar bu arayıp sormamaların “nedensiz” de olabileceğini biliyorum artık..otobüste orda burda eski yüzleri görüp sırf o an konuşmaya çok üşendiğimden kafamı çevirdiğim de olmuyo değil…seni görünce yapacağım bir hareket değil ama merak etme:))seni yeniden görebilmeyi çok isterdim,haberin olsun diye diyorum..ötekileri de tabi..mümkünse mümkün olduğunu söyle lütfen olur mu:)))

    marlene

    18/04/2009 at 15:12


Bir Cevap Yazın

