şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

hem de nasıl

with one comment

hem-de-nasil

hep ağlak da değil yani. o kadar da değil artık, çüşş. dün akşam 4 kadın, çan çan çan, çok güldüm. müjde olanı kırmızı gözlük, alınmış gıdık. çiğdem olanı pot burun, “söylediğimden emin değilim”.  chp’nin açılımıydı, kadının şiddetiydi, lahmacunun kesilmesiydi, aman da amaan bir kapış bir kapış, sıcacık oldu ortam, mayışmışım. devamını izleyemedim. belirtmedim değil.

Written by şenay izne ayrildi

28/11/2008 17:00

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

Bir Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. ne çaçaron, ne düzeysiz, ne yüzeysel, ne berbat oldular. geçen gün özgü namal vardı konuk olarak. hatun fena birisi değil. karakter olarak da kendine güvenli, parlak biri, hoş biri. bunlar onun yanında ne sönük, ne taşralı, ne dedikoducu, ne tutucuydu. müjde ar, estetik ameliyatta kazara beyninin yarısı da gitmiş gibi zaten. ben gülmedim, yuh, dedim çevirdim kanalı.

    endiseliperi

    05/12/2008 at 13:52


Bir Cevap Yazın

