şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

düşündüm de

with 2 comments

ben bu evdeyken yağmur yağacak. camdan yağmura yakalanan sucuklar göreceğim. hepsi de pek telaşlı olacak, ne de olsa ıslanmak kötü. sonra elektrikler kesilecek ben bu evdeyken. fırtınalar çıkacak, yollar kapanacak. çamlar devrilecek, bardaklar kırılacak. çatılar uçacak ve çatının biri okula giden 13 yaşındaki küçük ş.i. nin üzerine düşecek. aynı gün lodostan dolayı sobadan sızan gazlar 56 hanede toplam 73 kişiyi uykuda yakalayacak. sarımsaklı yoğurt yiyenler kurtulabilecek sadece ve onların sayısı da 7 yi geçmeyecek. bunlar hep ben bu evdeyken olacak. ben o evde sinirliyken olacak hep  bunlar (sinirli opsiyonludur, değişebilir volume II).

Written by şenay izne ayrildi

18/09/2008 09:32

yeni kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. hacer kasırgası, rüyaları süslüyor.

    tuulia

    18/09/2008 at 10:25

  2. eşzamanlı olarak bazı kocalar hamile karılarını 23 yerinden bıçaklayıp öldürecek, sonra da ceza sorumluluğu var mı diye sormak amacıyla bana gönderilecek.
    ben de cezadan yırtmak için hasta numarası yaptığını bildiğim o meluna bakıp bakıp sinirleneceğim (sinirli olma durumu opsiyonel değil bu aralar.)

    Femme Noir

    18/09/2008 at 11:20


Bir Cevap Yazın

