şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

bugün

leave a comment »

neşe sokağında, bir apartmanın balkonunda oruç tutan mor eşortmanlı bir teyze gördüm, o beni görmedi. biraz çöpleri karıştırdım, nafakasına ortak olduğum bir kediyle gözgöze geldim/geldik, “başka işin yok mu senin?” havasındaydı. sahile indim. dilenci bir kadını dinledim. ona verecek nasihatlerim vardı. sapasağlamlılıkla alakalı. birkaç güvercini kışkışladım, yeterdi guruldadıkları. iftar saatiydi, kaldırımlara masa atmış lokantalarda, insanların ne yedikleri ile ilgilendim, ezme yiyeni yoktu, bir ramazan geleneğimiz, orucu hurma ile açmak da nesi? sonra oruç duları ettiler: “allahım, çirkin olanların “keşke” li dualarını duy, lütfen allahım, lütfen yaa”

 

Written by şenay izne ayrildi

14/09/2008 05:44

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

